onsdag 18 december 2013

En hel vecka

Dålig bloggande på sista tiden. Ja vart inlagd i onsdags pga smärtor i buken, det visade sig vara blindtarmen,tarmfel cystor! Hur som helst är det bättre nu, fast ligger sängliggande för åkte på fetaste förkylningen och febern dagen efter jag kom hem från sjukhuset, så J är hemma och tar hand om både mig och bellan. 

Det är bättre idag men långt inifrån frisk, åh.. Jag har alltid sådan otur.. 

Har liksom inte haft någon energi eller passion till att blogga på senaste veckan, kanske förståeligt! 

Ligger och drömmer mig bort till Indien då vi pratat om att åka utomlands till nästa år, och vi vill gärna till Indien! kanske mam å pap åker med :) 

Ska försöka få i mig lite frukost, både J och bellan sover fortfarande, haha.. Men ja, det är skitsvårt att sova när
Man mår såhär som jag gör, plus förkylningen :/ 


Drömmer mig bort 


Fisen 


Jag SKA ha denna vagn. Vi är som ämnade för varandra bugaboo in love


Nya tossor till fisen 


Älskar sitt gym 


Liten gangsta


Hatar dessa nålar


Älskade fis

Inga kommentarer: