fredag 20 december 2013

Julfika och drömmar

Godmorgon! 

Om jag sovit gott inatt oja!! Fisen mattades och fick sista kvällsmålet 21.00 somna ca 22.00 vakna kl 04.00 för mat och nu sover hon igen! Hon har börjat få in jättebra rutin "peppar peppar" så både mamma och pappa får sova längre! Så skönt, hoppas detta håller i sig! 

Igår var jag in å träffa lite mammor "julfika" innan julafton. Jättemysigt! J åkte till jobbet efter ha vart hemma en hel vecka då det hände mycket förra vecka.. Men jag är på benen igen känns så skönt att vara frisk nu innan jul! 

Jag är så äckligt sugen på bugaboo donkeyn så det finns inte, går inte en dag utan att jag tänker på den, den ska bli min så är det bara! Är förälskad! 

Idag är det fredag, det innebär kort dag för J okej.. Han har jobbar 1 dag denna vecka men man kan inte sakna någon för mycket?! Ska in till stan å köpa lite julklappar, träffa Linnea på en fika och bara ta det Lungt! Skön fredag, sen blir det mys hemma med god mat och film! Riktigt skönt! 

Imorgon ska vi till Sthlm.. Kanske ska med, J ska jobba lite hos en kompis och då kanske jag följer med.. Åker till kista och strosar runt lite tänkte jag, min favoritbutik för barn finns ju där, next!! 

Jaja, nu ska jag mysa ner mig under täcket med dotra min <3 



Inga kommentarer: