tisdag 10 december 2013

Lördag,söndag,måndag

Var ju ut i lördags, hur kul som helst! Träffa massa gamla vänner! Åh, behövde verkligen det! Men kunde inte slappna av.. Jo efter kl 12 typ! Haha.. Välbehövt för morsan! 

I söndags var jag bara hemma och tog det Lungt, J var på jobb så fisen och jag var hemma ensamma och mös! 

I måndags var vi och handla lite till tvättstugan igen, åh blir aldrig klart känns det som, jo ikväll hoppas jag! 

Idag har jag städat och donat här hemma, hade ton med tvätt och såg ut som 3e världskriget här hemma! Fisen sover nu och jag avnjuter en kaffe med katten, okej.. Hon dricker inte men ligger oxh myser med matte. Rätt skön tisdag! 



Seg morsa 


I lördags blev fisen 8v <3 


Mysig bild hemifrån oss 


En partymorsa på g, hade även namnsdag i lördags 7e 


Och kvällens outfit


Igår invigde bellan sin bumbo, snacka om att älska den! 


Städmorsan och fisen 

Inga kommentarer: