måndag 23 december 2013

Uppesittarkväll

Ikväll har vi uppesittarkväll med familjen! Ytterst mysigt, ett tag trodde jag att jag vann 50000 och har dubbelott, men det va min mobil som krångla :/ 

Aja, sista spelet snart.. I lördags var vi ju till Sthlm och J jobbade, då for jag och decibel till kista och shoppa de sista klapparna! I söndags var vi bara hemma, riktigt latardag! Igår så bakade jag det sista inför julafton, städa och gjorde fint innan vi skulle bege oss till skärgården idag! 

Vi kom ut till mina föräldrar runt 2 tiden, vi har ätit gott och haft jättemysigt.. Men oj vad vi är trötta, kommer somna gott inatt! 

Fisen har haft krångligt med magen de senaste dagarna ;( så bi har nytt ersättning nu till nan! Hoppas det hjälper

Imorgon är det julafton! Och jag råkade fixa en förskottsptesent till oss! Visar imorgon om det är säkert, men nästan 99%. 


Uppesittarkväll 


Packad bil 

Julgodis 

Inför baket

Klappar till bellan 

Mums

Nostalgi på hög nivå (homealone)

Fisen

Fick utmaning av Mikaela 

Inga kommentarer: