tisdag 24 december 2013

merry xmas

God jul alla fina läsare <3 

Julafton idag, vi vakna runt 9, åt god frukost.. Sen har vi bara väntar till kl 15.00 för Kalle anka! Nu har vi ätit och myst, nu väntar vi på tomten! 

Imorgon ska vi upp tidigt för att bege oss till Sthlm bara jag och J, bellan ska vara med mormor och morfar... Åh, det är första gången vi lämnar henne båda två. Me kommer gå jättebra, men oj vad vi kommer sakna henne! 

På vägen ska vi plocka upp våran nya pärla, världens bästa julklapp fick vi, min älskling.. Bugaboo donkey duo <3 oxh inte nog med det, vi fick en resa av mamma och pappa med, den 13/1 - 14 åker vi till Indien med dom! Helt otroligt, fisens första jul och resa!! Jag är så glad så jag spricker! 


God jul önskar decibel m. Familj 

Min nya älskling, nu är du min <3 

Men lägg av ni två säger decibel! 

Fisen

Så glad 

Inga kommentarer: