torsdag 4 april 2013

Symptom..

                                                             Gradviditetssymptom


1. Ömma bröst
 - Ja, dock har det blivit bättre, men det känns än i olika lägen, det är ju bara och lägga undan alla snygga bh:ar iaf, riktigta meloner har kommit fram, sporttopp.. here we go.

2. Illamående - Ja, men har aldrig haft det på morgonen, är alltid kvällsillamående! tur i oturen?!

3. Trötthet - Oja! Hjälp vad jag sover!! så fort jag får chansen så tar jag mig en powernapp! 
4. Kissnödig - Ja, det var nog så jag märkte, kände att jag kissade otroligt många gånger på så kort tid! 

5. Huvudvärk - Kommer då och då, men inget besvär.

6. Ryggsmärtor
 - Ja, herremingud!! Foglossning deluxe, men har bälte! men nja, hjälper sisådär!! 
7. Magont - Ja. Jag har haft riktigt ont i magen till och från. Det har slitit och dragit där nere, ibland har jag haft så ont att jag skrikit rätt ut. Blev såklart väldigt ont men fann en sida där det stod att det är troligen ligamentsmärtor. Det kan göra väldigt ont när bebisen växer snabbt.

8. Matbegär - Nja, mer sockerbehov tror jag nog, och cola som jag hatar.. dricker jag :/

9. Yrsel - Nej! Ibland när jag reser mig upp för fort, men ytterst sällan. 

10. Humörsvängningar -
 Ja! Det har jag visserligen alltid haft men ;) Nä, jag är känsligare än vanligt och blir mer irriterad över saker som jag annars inte skulle brytt mig om.








Inga kommentarer: