torsdag 4 april 2013

Farligare korv...

städat och städat idag, rensat ur våran gigantiska garderob!!!

Men lite saker man får plats med, NOT!!
Lovar er bild imorgon, för tillfället får vi kolla tv i sovrummet då det blivit loppis i vardagsrummet! Men skåningen klaga, köpte även en spegel jag checkat in ett bra tag nu, och idag slog jag till, nu är den äntligen min!!

Gårdagens bilder från middagen, kalops med världens godaste förrätt, löjromstoast!!

Idag blev det ungsstektfalukorv.. Dregel!!!
Annars har dagen rullat på, bebis växer och det känns ska jag säga, fybubblan.. Och dessa fogar, nejtacknomore!!!!

Imorgon ska jag upp tidigt och fortsätta här hemma med rensningen.

Jusste... Kanske ska berätta varför det är så mycket städ och rensning här hemma, vi 2 blir ju 3 i oktober, och vi har inga planer på att flytta förns den lilla är ja runt 2 år.. Så därför gör vi det lite mer bekvämt här hemma tills den lilla kommer! Runt 12 ska jag luncha med en gammal vän!

Men nu vankas kudden! Godnatt :)













Inga kommentarer: