lördag 20 april 2013

Välkommen V.16 och massa babyshop

Igår kväll så babyshoppade jag en massa behövligt, vi har ju kollat runt på en säng, men helst en växasäng, finns växasäng från spjälsäng upp till ca 15 år. och vi hitta den, finally.. våran drömsäng, och så äckligt fin med, vi slog till direkt!!

Det blev även en sängmobil, amningskudde, bitring, amningspump o.sv. 

Idag har vi jobbat på för fullt här hemma, kommit en bra bit på vägen, riktigt skönt.. blir förhoppningsvis klart imorgon, sen får jag äntligen börja inreda <3

Fick extrasug efter fisk idag runt lunch, så vart en tripp till affären.. det blev ungstektlax med kokt potatis och romsås, så välbehövligt! Det slank ner på 5 röda <3

Ska lägga in bilderna på babystolen,kläderna och allt som jag köpt.. men är så mycket grejjer och dylikt  hos oss nu, knappt så man kan komma fram här hemma, men snart lovar, får duga med internetbilder så länge ;D

Nu ska jag pallra mig upp ifrån sängen, har vilat ett bra tag då skrutten har vart vild, ta en dusch, sen ska jag och karln min på bio, uppdaterar lite senare! ha en fin lördagskväll allesammans! 




















Inga kommentarer: