onsdag 7 mars 2012

Lediga dag..

Hej alla! Sovit gott?! I have.. Jag vakna runt 6, sen 7 sen 8, sen halv 9, och då bestämde jag mig för att gå upp, jag som sa till mig själv igår innan jag skulle sova, " Nu ska jag sova ut imorgon" men ja, det vart som det vart..

Nu på morgonen har jag fixa med min dator lite, kollat tv och så, nu ska jag fixa frukost, sen städa, har jag sagt att jag är en pedant tjej?! Sen på eftermiddagen ska jag träffa Camilla för att diskutera lite om extansions som hon ska sätta in, jag sätter ju in hår, klipper och sminkar :) Så det ska bli kul, sen ska jag väl hem och bara ta det lungt eller nått, det är ju min lediga dag =) Jo, måste ju förbi gränby och köpa hem lite smått och gott till på fredag, då fyller nämligen min sambo 25 år :)

Vi hörs sen, puss och kram

 Ciao / A

Inga kommentarer: