måndag 5 mars 2012

ännu en dag som gått..

Hej alla! Hoppas allt är bra mer er?!

Idag har jag jobbat, sedan åkte jag hem och gjorde mat + matlådor, sen skulle jag lägga mig och vila i soffan., men tror ni inte att jag somnade, mamma hade ringt 3 ggr och till och med vart upp och plingat på för hon skulle lämna lite blommor, jag sov riktigt djupt alltså, haha.. Annars har dagen vart bra, la mig precis i sängen och ska sova alldeles strax, upp imorgon bitti för jobb igen, Vill tipsa er om min favoritmascara, Lancome (Hypnose) Ger superlånga fransar, utan att kladda eller klumpa sig, inga mörka sträck under ögongen, tar frans för frans, sitter som en smäck! Det ska krävas mycket för att jag ska byta ut denna mascara, ja ett litet tips ifrån mig iaf, nu ska jag sova. Vi hörs imorgon, natti natt på er!

Ciao / A

Inga kommentarer: