fredag 2 mars 2012

bloggtorka..

Hej! Har haft fullt upp med både jobb och det ena och det andra, drar igenom snabbt vad som hänt de dagar jag inte har bloggat.

Igår så jobba jag, sen när jag kom hem så ställde jag mig och rensa i min garderob, sedan gick det över till städning, haha.. sen kom min kompis malin över och vi åt middag tillsamman, jag lagade pannbiff med hemmagjord potatismos och champinonsås med lite sallad till, riktigt trevligt.

Det vankades jobb idag med 7-16, hemkommenrunt 5, ställde mig och gjorde köttfärsås, duscha och sega i soffan, killen kom hem precis, och nu har jag lagt mig i sängen, imorgon är jag ledig och då ska jag och mami
ha lite mor och dotter tid, ut och äta och kika i affärer och så där :)

Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon, natti natt

Ciao / A

Inga kommentarer: