tisdag 28 februari 2012

det blir bättre..

Hej alla! Precis hemkommen från jobbet, jobba över ett tag, men ack, så det kan bli ibland, man blir rätt seg efter.

Annars så har dagen varit bra, kanonväder så man ska inte klaga, ska väl laga lite middag nu, sen blir det soffläge. Jusste, beställde hem lite produkter iförrgår som jag fick hem idag. En borste (tangle brush) som ska reda ut tovor och vara skonsamt mot håret, även (extensions), och en hårinpackning ifrån Macadamia Oil, har sett massa bra recensioner om dessa produkter så jag ville självklart testa och se hur det fungerar på mig, litet experiment, men jag är So in love with maroccanoil, men jag ger detta en chans å. Ska bli kul!!

Produkterna kan ni köpa här www.eleven.se  














Nu åter till köket och middagslagning, hörs lite senare!


Ciao / A 

Inga kommentarer: