torsdag 16 februari 2012

sovdags..

Nu är jag riktigt trött, men innan jag ska ska sova så ska jag berätta en sak. 

Jag pratade med en kompis för ett tag sen och hon berättade om en sida som heter Gratisbio.se En sajt där man kan vinna biobiljetter,presentkort, etc.. Hon hade vunnit ett presentkort på Nelly.se genom att värva kompisar, deltog i tävlingar, blogga om det, skriva om det på facebook etc.. Oj, tänkte jag, det vill jag med pröva.. Så nu får ni genast bli medlemmar där, det är busenkelt. Gå in på  www.gratisbio.se  bli medlem, gör gärna en snygg och välkomnande profil, sen är det bara klicka på..Du får även poäng genom att logga in och bli vän med andra medlemar, sedan byter du ut poängen mot presentkort, och det finns hur mycket som helst att välja mellan, gör som mig nu, börja samla POÄNG redan nu! =)

Men nu blir det natti natt förmin del!!

Ciao / A 

                                                                  www.gratisbio.se



Inga kommentarer: