fredag 17 februari 2012

jag älskar vintern ibland..

Jag älskar att kliva upp till strålande sol, fågelkvitter, och ett vitt kallt täckte av snö som ligger på både mark och träd glittrande av solens alla strålar. Lite för milt ha?! Nu kommer mitt sanna jag fram =)

Idag vankas kvällsjobb, 16-22.. sen blir det inte helg för min del, det får jag ta imorgon kl 14.00
Det blir jobb imorgon bitti igen, 7-14.. sen så blir det barnkalas för lilla Isabella som fyller 1 år, och efter hennes firande så ska jag på en annan sak som jag inte kan berätta tyvärr. men berättar efter jag vart på det =) Ni får klura lite, men ger inga ledtrådar.

Nu ska jag fixa matlåda, rätt sugen på blodpudding, det är riktigt gott! Va länge sen jag åt det nu, så börjar bli dags. Ta vara på denna fina vinterdag nu, det ska jag göra,vi hörs ikväll =)

Ciao / A

Inga kommentarer: