söndag 26 februari 2012

hur skön dag som helst..

Min dag hittils har vart kanon, var ut på en långpromenix för ett tag sen, så skönt! Jag verkligen njöt av vårvädret, och den sköna vinden som brusa förbi ansiktet, medan solen låg i ansiktet, den brisiga luften gör att man känner att våren är här snart!

Nu är jag hemma igen, vilar lite i soffan med en kopp kaffe och bulle, ska kika lite på tv, sen ska jag väl börja med middagen, men har ingen aning om vad det blir, det visar väl sig. Jag lägger upp lite bilder som gått under veckan! Kram kram =)

Ciao / A







2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på dig min vackra dotter!
Hoppas att middagen blir god. Bon apetit.

. sa...

thnx mum, vart kanoners, dukat så fint här hemma med tända ljus och vin till maten, nu är det bara karln som fattas! hörs =)