söndag 26 februari 2012

fullt upp igår..

Godmorgon! Hur är allt med er? Med mig är det toppen, i fredags var vi ju ut en stund, men det varade inte länge, jag och killen åkte hem rätt tidigt, runt halv 11 tiden tror jag, vi va så sega och trötta, och jag mådde inte så bra.

Lördagsmorgon vakna jag pigg och glad, väckte killen, det va så underbart väder så man kunde ju inte bara sova bort den underbara morgonen. Blev en god frukost, bestående av ett glas fil med torkade bär i, havre macka med ost och gurka på, och en kopp kaffe. Efter frukosten så åkte vi upp till Gränby och fika med killens familj, riktigt trevligt. Sen ringde mami och berätta att dom skulle komma och hämta mig halv 3, för jag skulle nämligen åka och kolla på mitt gamla lag som spelade, kl va dåca halv 2, för att fördriva tiden strosa vi lite i affärer, sedan åkte vi hem, jag fixa till mig lite snabbt, sen va dom här..

Vi åkte ut till Sala och kolla på matchen, jag yttrar mig inte om matchen, dra eran egen slutsats, Sala 5 - KAIS Mora 10.

På väg hem till Uppsala igen, jag skulle ut ikväll med tjejerna, malin, emelie, och camilla.. Snabbt upp och byta om, slänga ner lite Make-Up i väskan och dylikt, ner till calle, vå åker och hämtar upp malin, sedan iväg till årsta.Calle skjutsade mig och malin, supersnällt! Väl framme har camilla och emelie knappt druckit nått, men vi fick igång festen sen, runt 11tiden drar vi ut, vi gick till FLUSTRET, helt okej, men så fick jag den där illamående känslan igen, och ont i huvudet, och dom va ju på party party tjejerna, så jag tackade för mig och åkte hem, eller calle skjutsade mig hem, (= kl 23.45. Helt okej lördag endå, somna så skön inatt.

Söndag, jag gillar verkligen söndagar, jag vet inte riktigt vad det är jag gillar, men jag gör det! Idag har jag inga planer, funderar på och göra pannkakor till lunch iaf, blir nog en promenad ute sen i det soliga vårvädret =)

Vad ska ni göra?!

Vi får höras lite senare=) kram kram

Ciao / A

Inga kommentarer: