torsdag 9 januari 2014

Torsdag

Igår så träffade vi lina och Annica och deras små knoddar, riktigt mysigt! Jag tog även en långpromenad, ställde bilen vid Gränby så gick jag ner på stan, sammanlagt gick jag 1,3 mil! Hejja mig!! 

Köpte lite presenter till mig själv med, köpte även dessa söta till mamma i julklapp! 

Idag ska vi träffa våran mammagrupp, länge sen sist nu efter julhelgerna! Ska bli mysigt! Men först ska jag äta frukost och sen ska jag väcka lilla fröken, hon har sovit från 21.00 igår till 05.00 för mat.. Sen somna hon igen 05.30 och
Sover än.. Men ska inte klaga.. Så skönt att hon kommer till ro skruttan! 

Vi ska åka förbi fullerö med, sen handla hem lite mat, sen gå en sväng, nu ska bi vara duktiga här framöver! 


Fisen igår kväll 


Frukost 

Glöm inte följa mig på instagram, första nyaste bilden är de söta jag köpte hem igår ;) 

Inga kommentarer: