lördag 7 december 2013

Julkänsla

I torsdags var vi ju på BVC och hälsade på gudmor i Stockholm. Bellan hade lagt på sig bra, nu ligger on på halvkilot snart 4775 och 56,5 lång. 

Var jättemysigt att träffa Marie igen, min lilla Marie! <3 vi åt gott skrattade och prata en massa gamla minnen bl.a.! 

Vi åkte hem runt 3 tiden, stannade förbi kista och kolla in lite julklappar till bellan, jag har ju 2 favoritbutiker det är next ox Kappahl när det gäller barnkläder! Kag köpte äntligen den fina kappan som kag kollat på sedan hon låg i magen, den fanns ju kvar så måste vart ödet! Blev även en supersöt mössa och fisens första onepiece <3 

Igår var vi ut och åt med mam och paps företag, sååååå kul!!! Men vad trött man blev där på slutet verkligen! Bellan sov fram och tillbaka, kom hem runt 12 snåret och hon har sovit sen dess, vakna nu innan 7 ch ville ha lite mat men somna direkt igen! En otroligt stolt mamma! <3 

Idag ska ju få upp lite i tvättstugan, sen kanske jag ska träffa lite vänner, beror på hur jag mår och orkar! 

Jusste, såg nu att min vän Linnea skrivit på min logg på fb "grattis på namnsdagen" hade helt glömt bort att jag hade namnsdag idag, trött mam! Haha 

Nu ska jag göra lite frukost tänkte jag medans mina bönor sover så gott! <3 









Inga kommentarer: