söndag 29 december 2013

25,26,27

RFyllde ju år 25/12. Det va en superfödelsedag, bar bara jag och J! Vi tog in på hotell i Sthlm.. Åt gott va ut pc hade det jättemysigt! Kommer sent glömma denna födelsedag, fisen va med mormor och morfar! 

Dagen efter skulle vi shoppa, men de tog inte lång tid innan vi vände och
Hoppa in i bilen igen, va så äckligtyclet folk överallt! Då menar jag all over the place!! Hämtade upp decibel, så kom
Vi hem runt 15 tiden. Sen hela kvällen tog vi det bara Lungt! Igår jobbade J igen hos sin kompis, då passade jag och decibel på att följa med, åkte runt till olika gallerior och shoppa! Hitta massa fint! 

Idag ska vi städa sen ska Jag kanske träffa Moa och Sara! 

Jusste, decibel har värst dregla massor och nu förstår jag varför, det har börjat dyka upp 2 små gaddar i nederkäken. 

Lägger upp en bildbomb från helgen! 


Packar oss iväg mot skärgården

Tradition 

Uppesittarkväll

Omöjligt 

En glad fis

Fick en resa

God jul önskar decibel m. Familj 


Lägg av någon gång ni 2 

Även en bil i julklapp/present 

Utgång i Sthlm med hjärtat 

2 gaddar på g 

Min älskade bugaboo <3 

Fynda på min favoritbutik

Ego

Decibel <3

Travelbag till vagnen när vi reser

Tränade lite här hemma 

Klappar från mormor pch morfar 

Gotta love VS

Lite shots och drinkar 

Mums 

Vinmys

Inga kommentarer: