tisdag 12 november 2013

Viktuppgång

Fisen hade gått upp hela 340g på en vecka,och växt på sig 1 cm till så nu ligger hon på 53cm. mamma är så stolt över dig! <3 

Mindre kul för mamman, blir 10 dagars kur igen med antibiotika, då det spridit sig ännu mer, plus sträng kost för viktuppgång! En viktnedgång på 24 kg på 4 veckor, vilket är sinnes!! Fick även utrskrivet kosttillskott! Jag är så slut och orkar inte göra något, men endå fast kag är så envis så gör jag saker.. Nu är det jag som måste ta tag i kragen och fixa min kropp! Den orkar inte och ger upp om det fortsätter såhär! 

Negativt och positivt idag, mi ska här bli andra bullar! Vi va förbi min bror med, det är ren kärlek att se han och decibel busa! <3 

Ska nog sätta igång med bakandet nu, fisen sover halvdant nu, men ska försöka!  Gud vad jag önskar mig en bärsele! 


Inga kommentarer: