söndag 24 november 2013

söndagshäng

I fredags jade jag fullt upp å göra, J's släkt kom och även mina föräldrar för att fira honom. Det var riktigt trevligt.. Vi åt gott och prata en massa! 

I lördags kom våra vänner, vi va va 20 pers här hemma. Vi hade födelsedagsfirande/ late babyshower för decibel! Oj vad mycket fint både J och decibel fick! Tusen tack ännu en gång! De flesta basta även senare, hade så gärna velat basta med men hade decibel och ja, bastun flyttar ju inte på sig, den står ju trots alt hemma hos oss! Det vart en riktigt  uppskattad födelsedaghelg för J oc decibel! Men oj som jag har fixar inför detta! Är riktigt stolt över mig själv, känner mig verkligen som supersomen, lite får man skryta!! 

Idag är en riktigt latdag, vi har bara myst hela dagen, J och decibel har sovit mestadels och jag har donat lite här hemma även tagit en tupplur jag med. 

Ikväll ska vi göra hemmagjord pizza, superlänge sen! Och det obligatoriska såklart, Bingolotto!! Men även solsidan, partaj,och café bärs står på menyn, J har ju pappadag imorgon, älskar numera måndagar!

 Ännu en gång, tack alla som var inblandade denna helg, ni gjorde den till en av de bästa helger någonsin <3  



Far dotter mys 


Jag kan äta själv mamma 


Mor dotter bild 


Min prinsessa i fredags <3


J öppnar presenter i fredags, som ett litet barn på julafton <3


Presenter från gammelfarmor/farfar


Även mam fick lite från sin mam å pap <3

Fisen och pappa ska iväg på dejt <3


Pappas flicka, dagens outfit valt av pappa såklart, Dif dagen till ära! 


En lördagsparty mam ;) 

Skjutsade några vänner till bussen igår kväll, då möts jag av detta när jag kommer hem, min alldeles egna älskade  familj <3 


Lite presenter till decibel  från igår av alla goa vänner! 

 Ännu mera 

Så fint 


<3 

Inga kommentarer: