torsdag 28 november 2013

Pyssel och besök

Idag har både jag och fisen vart effektiva, jag städar oxh decibel sov hela tiden! Haha.. Effektiv Donna det där! 

Runt lunch kom min fina Marie förbi, åh så jag saknat henne, vart massa bebismys och snack, frågade även om hon vill bli decibels gudmor? Gissa vad hon svarade? JA! Och börja gråta, hur fint?! 

Vi gick en sväng ute med i det härliga vädret, skönt! Så åt vi sen lunch.. 

Snart kommer pappa J hem, då ska ja passa på och duscha och fixa, packa och sånt inför imorgon.. Då ska vi upp tidigt, rättare sagt 04.30 för ska skjutsa J in till stan för han ska på julbord med jobbet! Så vi blir inne i stan hela dagen/kvällen.. Vi ska träffa Maria med,  hon väntar sitt första barn.. Så spännande!! Så ska vi handla lite julprylar och pysselsaker, har jag sagt att jag älskar att pyssla?! Nu kom J hem <3 


Pysslar lite medans fisen sover 


Dagens mam 


Superfin body och skallra decibel fick av Gudmor Marie <3 

Inga kommentarer: