måndag 18 november 2013

Inreda

Lugn dag, vi var förbi kontoret och hälsa på mormor och morfar snabbt.. Sen åkte vi och köpte spegel och slängde sopor på återvinningen! Var förbi Sthlm på äventyr med, men det är en hemlis om vad jag gjorde där! 

Fisen somna precis.. Vilket jag med borde göra, men är för pigg nu.. Typiskt.. När man är trött och vill sova så får man det inte, och när man inte vill sova då är man för pigg.


Imorgon ska jag träffa Sofia, hon kommer ut till oss och hälsar på, så kul.. Sen ska jag till BVC sen kommer lina förbi med, kommer bli jättekul! Ser framemot imorgon! Ska sätta på en film så kanske jag blir trött! 

Här kommer gårdagens bilder från när vi fixa, jag är ju skogstokig i inredning.. Och det bästa av allt, jag ändrar ofta ;) tröttnar inte, utan gillar att byta och förändra! 

Ciao <3 


Hallen


ÅHallen


Sovrummet 


Och lite kvällsmys

Inga kommentarer: