torsdag 14 november 2013

Hela Sverige bakar

Var riktigt trevligt att träffa Michaela, vi snacka om allt mellan himmel och jord, oj vad mycket dom hänt sen vi sågs, skulle typ kunna sitta oc snacka i dag om massa! Vi fikade och myste med decibel också, riktigt duktig på barn är hon med, barnvakt nästa, skämt å sido! 

J kom hem som vanligt runt halv 5, vi åt middag, duschads, intog soffläge och kollade på tv.. Idag var det final av hela Sverige bakar, hejade på Ina!! Men hästkäften Caroline vann, buhu ;( 

Aja, har precis lagt oss och fisen är hur pigg som helst! Hon sov knappa 2-3 timmar idag sen imorse när hon vaknade 05.30 så hon borde vara jättetrött, det är iaf en annan! Men bara underhålla henne, hon har ätit och blöjbyte är klart för natten med! 

Imorgon ska jag förbi och hämta en sele av en kompis mamma som jag får låna tills vi får våran! Decibel har ju blivit så mammig, så blir inte mycket gjort om hon ligger ensam.. Jusste, råkade klicka hem en vagga.. Kunde inte hålla mig.. Hon älskar ju den.. Och somnar så fint i den! Har jag tur kommer den imorgon! Jag ska handla lite smått med, bl.a. Gardiner oxh stänger, lite mat oc förbi Ikea! Fredag, och en spännande och mysig helg framför oss! Godnatt <3 

Inga kommentarer: