måndag 28 oktober 2013

Tummen upp

Läkarbesöket gick bra, vi tog prover på snittet, han använde sig utav "tops" som han tog och gned i snittet. Vi tog även hb värde, tacka högre makter, jag har skött mig.. Det låg på 106 😃😃😃 

Nu inväntar jag svaret från odlingen av snittet, hoppas det inte är någon infektion, då blir det mindre kul! Kan bli ev ny OP!! Vi gjorde rent snittet och lade nytt förband som ska "suga" upp vätskan. Hoppas det hjälper, men framförallt att jag inte får tillbaka dom där äckliga blåsorna!! 

Fick rätt mycket uträttat idag med, ringt bla försäkringskassan, trygg hansa, Skatteverket, handar in miniform och droppar till flisan, och lite mjölk och sånt! 

Köpte även ny flaska och ersättning, dropparna ska förhoppningsvis göra susen, har gett både droppar för idag och hon har ätit 2 gånger sen vi kom hem runt 16, så har gett henne miniform med, före varje måltid! Det verkar hjälpa iaf! Åh, vill bara att det ska hjälpa!!! 

Imorgon ska jag träffa Lisa, sen kolla på lite kläder till decibel, och kanske nått litet till mamman ;) nu ska ja fortsätta kolla på drömkåken, sen blir det natti natt.. Om flisan tillåter! Blir nog mat snart för henne.. 

                   Mina hjärtan <3 

Inga kommentarer: