onsdag 30 oktober 2013

Positivt och negativt

Igår vart en superbra dag! Vi va ju på BVC pch mätte och vägde, hon låg kvar på 51, cm.. Men håll i er, hon hade gått upp 145g 😃 överlycklig mamma!!! Så nu ligger hon på 3060g. 

Efter BVC åkte vi hem, fixa oss sedan in igen till stan för å träffa Lisa! Vi åt lunch och kolla lite i affärer, fick med mig 2 par byxor till decibel, köpte även pysventil.

Runt 2 åkte vi hem till Lisas mamma och hälsade på, mysigt! Kom hem runt 16 och började med maten! 

Idag är det 3 dagar sedan dom la om mitt snitt, och inte fan har det blivit bättre, rättare sagt sämre, jag ruttnar utifrån!! Så blir akuttid idag igen så får dom fan fixa mig nu! Jag har så ont och det luktar!! Varning för känsliga bilder!!! 


Plåstret som suttit om snittet, så äckligt!! 


Och här har vi mitt "kött" som ska vara innanför huden och inte vara utanför som ligger och ruttnar bort, därifrån lukten! 

Inga kommentarer: