tisdag 22 oktober 2013

mammaträff

Vart en hyfsad sovmorgon endå, tösen var snäll inatt.. det vart nattamning 1, och 5 imorse.. rekord!!!! Så skönt att kunna liggamma med.. lite trixit ibland då hon är lite kinkig..

Vi gick upp runt 8, då stack J till Stockholm och hämta våra vinterdäck, sen dess har vi suttit och myst i soffan, tränat lite, ätit frukost, osv.. nu ligger iaf Decibel tokdäckad bredvid mig.. men hon vaknar nog snart och vill ha mat!

Idag ska jag även träffa mammagruppen lite senare, så kul nu när alla fått sina små..
Ska lägga in FL berättelsen lite senare tänkte jag.. nu ska iaf jag göra lite mat innan skrutten vaknar..

Jusste,glöm inte att kolla in www.lekmer.se då dom har kanonerbjudande på massvis av varor.

Vi säljer ju även våran barnvagn då vi köpt ny, http://angelicasj.blogspot.se/2013/10/smabarnsmamma-och-vagnkop.html för intresse, maila mig på angelica.jo89@live.se <3


Inga kommentarer: