fredag 13 september 2013

sova.se

Trött tjej!!!! 

Det har vart full hålligång hela dagen, och än är vi inte hemma, jag väntar på J att han ska komma it från son firmafest så vi kan åka hem, jag är helt död!!! 

Iaf, det var en superfin begravning, och mycket folk var det med.. Vi åkte strax efter 16, satt i äckliga köer på vägen hem.. Anlände till Uppsala runt 18, då J skulle på firmafest.. Och jag hade inte det blekaste vad jag skulle göra medans han va på den, vi bestämde att jag skulle hämta han kl 21 iaf, vilket va för ett tag sen.. Medans så åkte jag å träffade Alexandra, inte träffat henne på typ månader känns det som.. Så mysigt, hon har precis flyttat.. Så fick se hennes nya lya, supermysig! Vi åkte sen och handla lite förnödenheter till henne på Gränby och åt även där! Bra avslut på denna kväll, nu vill jag bara att J ska komma så vi kan åk hem, somnar snart här i bilen, och bebis lever rövare, har fruktansvärd "mensvärk" med! Vill hem och ta ett bad sen krypa ner i sängen! Slutklagat för mig, hörs imorgon!  Puss och godnatt! 

Inga kommentarer: