onsdag 11 september 2013

sova är överskattad

Tycker iaf bebis, fast jag vakna strax efter J gått upp.. Då for katten in i vårar rum... Vi har stängt nu, för vi vill inte att hon ska sova med oss då när bebis kommer, försöker vänja av henne.. Iaf hon far in med världens fart, dörren stod på glent, hoppar upp i sängen lägger fetaste uringfläcken på mitt täckte, (inte första gången) och där vakna jag.. For upp som   Om någon dött!! Tänkte inte alls på min smärta.. Så det va bara slänga in allt i tvätten!!! Kom och tänka på det precis innan J åkte, sa det till han, rätt så bra bedövning i rygg och mage katten alltså, så får ta med henne upp på fl!! Haha 

Härligt morgoninlägg!! Nu blir det lite frukost och vänta på tvätten :/ 
Idag ska jag träffa mammorna och luncha ;) mysigt.. Även kolla lite smått.. 


Kan du inte bara vara lugn och mysig som på bilden och vakta bebis <3 

Inga kommentarer: