onsdag 4 september 2013

soppkaka?

Det hände en liten olycka med min sockerkaka, blev bada soppa av allt så slängde allt! Typiskt skulle ju överraska J också! 

Får bli något annat nån annan dag. Det blev inte heller middagen som jag planerade, blev ju så sur och ledsen över kakan, istället blev det blodpudding, men det va lika gott! 

Kollar på världens strängaste föräldrar, alltså jag skrattar ihjäl mig.. Vilka tonåringar, va man sån förut? Hahah 😂 

Ska snart göra te och macka, sen kolla lite film! Öka i vikt nu bebis!!!! 

Imorgon blir det träff med mammagruppen igen, åh så kul det ska bli, börjar ploppa ut massa bebisar nu, å det gör ju inte att man längtar ännu mera efter sin lilla! 

Tog en bild idag på magen och jämförde i början av gradviditeten, +8 kg ren kärlek <3 

PS. Glöm inte följa mig på instagram angelicasj89 

Inga kommentarer: