torsdag 12 september 2013

nu mår man

Nu kan man lägga sig med mer än gott samvete, har tvättat,städat,lagat mat,bakat,gjort glass, hållt på med bebis rum,strykit, och avsluta med en lång och skön dusch!! Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska kolla på tv, J är ute å tvättar bilarna.. Är riktigt stolt över mig själv! 

Har även ringt och bokat så vi får komma och fixa med faderskapsintyg, och föräldrapenning! Skönt!! 

Imorgon är J ledig, vi ska på begravning :/ men först ska vi upp tidigt.. Ska klippa J, sen ska vi förbi jysk och flygger för
lite ärenden innan vi far vidare mot Stockholm! Rotade lite i mina kartonger med mina bebissaker som jag hade när jag va liten och fann en sele bl.a.. Ja, mam å pap kan då inte haft det lätt.. Jag va riktigt vild som liten! Nu ska jag gotta mig med godis och annat gott, det har jag gjort mig förtjänt av! 


Inga kommentarer: