måndag 9 september 2013

måndag

Godmorgon!

Sovit gott, jag har faktiskt. I lördags kväll va vi ju på kräftskiva med vänner, riktigt trevligt! Kom hem runt 11 tiden, va helt död.. frös som en tok så hoppa i badet och mös lite innan sängdags.

Igår så gjorde J klart bebis rum, så fint det blir! Började få in lite av hennes saker, säng,skötbord osv.. ska tvätta hennes kläder med innan det får sin plats i garderoben. Annars va det en riktigt seg dag, halva dagen gick åt att inte göra  någonting, andra så städa jag för fullt, tvättade och fick renbäddad, man sover ju så underbart när det är renbäddat, och extra om man är nyduschad och fixad ;D

J åkte till jobbet för 5 min sen, brr.. börjar bli riktigt kyligt nu på mornarna... men tycker det är mysigt, älskar hösten,vinter, våren ja alla tider vi har på året, men mest vintern tror jag!

Nu blir det lite frukost, sen bara slappa.. sen fixa och dona i hennes rum, tvätt av kläder med tror jag nog.. måste till ikea och köpa två st sådana där flyttbara garderober dock, men det tar jag imorgon när jag endå ska in till stan, har bm besök då och vi går även in i v.36 nu är det inte långt kvar! <3

Inga kommentarer: