måndag 23 september 2013

en seg helg

Det har vart en seg helg får oss, vi va ju ut i fredags och firade min svärmor, jättemysigt!! 

I lördags ute vi till Alex och anettes nya lya, så fint.. Deras villa är en gammal biograf! Hur tuff som helst! Typ 5 m högt i tak!! J blev ju genast intresserad och ville självklart byta hus! Hahah 

Igår kom mina föräldrar för u och fika snabbt, fix i tvättstugan, ska ju göra om där, så pappa och J tog ut torktumlaren, men först blir det vårat sovrum till färgen förhoppningsvis! 

Till råga på det med tvättstugan, jo.. Gissa vad... Det gick en läcka igår, så det står ju bara och sprutar vatten.. Ja det va ju bara att stänga av allt vatten, så nu har  J bunkrat upp med vattenflaskor till
Mig under dagen, tur e det att Alex är rörmokare, så han kommer förbi efter jobbet idag!! Klarar mig ju utan vatten!! 

Hade värkar igår kväll, men ja självklart avtog dom inatt.. Bara sådär!! Nu skulle jag kunna springa maraton!! Ställer in mig på att gå över, annars blir jag bara besviken! Så nu får du stanna  inne åtminstone 4-5 v till prinsessan! 

Min kompis åkte in inatt iaf, så blir nog bebis snart 😃

Ska göra lite frukost nu <3 

Glöm inte följa mig på instagram angelicasj89 


Inga kommentarer: