måndag 29 juli 2013

Halsbränna eller förkylning?

Sovit pissdåligt inatt, kände mig småhängig och svettades som en tok. Ja, det resulterade i att jag blivit förkyld eller gått fetaste halsbrännan! Inte nu, 2 dagar till flytt med! 

Igår så slet vi som bara den med att packa, fyfan säger ja bara! Va tvungen att ta förra pauser och sitta och dricka massa, jobbade i endast troser och linne! Och endå svettades jag igenom typ! Jag är glad att jag inte ska bära ner allt detta, får hjälp av svärföräldrar och vänner! Så snällt! 

Efter en lång dag med egentid från morgon till eftermiddag med gubben, vi åkte till  ulva och olika loppis, så mysigt.. Han kände på sig vad jag behövde...

Han tappade upp ett kallt fotbad, oh I was in heven ;) och en dusch innan söndags! Så sköt! 

Idag ska vi fortsätta, jag gör lite smått, gubben jobbar ju :/ men snart är vi klara med detta!!! Andas Angelica andas!!!  

Inga kommentarer: