måndag 17 juni 2013

känns upp och ner..

Sist va det budgivning och vi vann, men det har hänt en del sen sist,  det visade sig att huset hade X med eXtra stort X fel!!!!!!!!!!

Så det sket sig, typiskt, och inte vill man lägga ut massa pengar på ett hus med massa fel som måste åtgärdas, nej! så vi kollar vidare, kanske blir till att bygga helt nytt, kollar för fullt på tomter, men vi vill helst ha det klart till lillan kommer!

Jag som hade packat ner och börjar med allt, bara packa upp igen, men ryggen strejkar så tar det pö om pö!

Annars då, v.24 imorgon skruttan är helvild och sparkarna känns mer och mer för varje dag som går, magen växer så det finns inte, hua!!! tänk att du ligger där inne och gosar dig i mammas mage! har gått upp 3 kg hittils under gradviditeten, känns bra!

Ska fixa lite mat nu tänkte jag, sen fixa mig för ska träffa mäklaren idag igen.

Säger det igen, ska bli bättre på bloggandet, jag har liksom ingen ork till något ibland, och då går jag in i min egna bubbla.


Inga kommentarer: