onsdag 19 september 2012

Vart tog tiden vägen?!

Hej alla! Allt bra?

Va uppe med tuppen imorse, att en PW på ca 30 min.. Sen hem å plugga, fixa lite annat, iväg till gymet då passet bestod av:

20 min löpband
Biceps curls 16,5 kg 3x6
Biceps hängande 16,5 kg 3x6
Mage hängande 3x10
Frog lift 3x10
Butt kick 3x10

Avslut med stretch

Riktigt bra pass, supernöjd!!
Efter gymet flängde jag runt å försökte få tag på ett par nya hörlurar, men det är ta mig fan slut i hela Uppsala :@
Typiskt, ska kolla i Sthlm då jag är där i skolan, 2 flugor i en smäll!
Fick med mig hem lite annat gott, ett par supermysiga tofflor, en ny shaker, och bake pro vassleprotein vanilj (whey 100) så nu kan jag baka på igen!

Nu segar jag i soffan, ligger i matkoma, till middag blev det ris, ytterfile, kokta morötter, sparris och stekta championer, topping med cayennpeppat tomat och crème fresh sås ;) supergott!!

Ska väl sätta igång å plugga så snart jag smält maten! Vi hörs

Ciao / A

Inga kommentarer: