söndag 12 augusti 2012

lördag + söndag

Gokväll!

Haft en bra helg? Min har vart kanon! I lördags vart det löpning ute, Emelie mådde lite dåligt och jag va rätt taggad på löpning, så vart ca 1 mil ;D Sen träffa jag en gammal barndomskompis, vi åt middag och snacka massa skit och hade det galet kul! Idag har jag vart med han hela dagen med, han har bla hjälpt mig med att slänga ut massa skit från lägenheten, så skönt att bli av med allt, shit vad man samlar på sig :O Vi har ätit middag och haft filmmarathon typ! riktigt bra avslut på denna helg! tog min lediga träningsdag idag!

Btw, här kommer bilderna från förra söndagens plåtning med Rodge och Emelie, blev grymt! ;D

Nu är jag helt färdig ska sova alldeles strax, men först bli det lite tvtittande.. Imorgon blir det fullt ös med träning,jobb och sånt som hör till vardagen! Sov gott alla!

Ciao / A






Inga kommentarer: