lördag 4 augusti 2012

äckligt dåligt av mig..

Så dåligt av mig att jag inte bloggat sedan 19 juni!!!!

Det har hänt en del i mitt liv sedan dess, jag är singel bl.a. Jobbar på, far runt överallt och ingenstans, tränar som vanligt. Oj, massa att ta igen alltså, men det kan jag inte ta kortfattat direkt, för svårt!! Jag är ute på mitt landställe nu och myser, men ska snart in till Öregrund, det är Båtveckan.. så öregrundsborna flyr för alla stockholmare! Ja ska kila in dit med lite vänner senare och chekka läget, men blir nykter för imorgon vankas plåtning! Wihoo!!! Och på måndag börjar allvaret igen :( men har haft en sjujädrans bra semester, bästa hittils!! Åh vill inte att den ska ta slut, men what to do?!

Lovar att bli bättre med update, hoppas ni har förståelse, kommer massa bilder sen med, promise!
Lite bilder ifrån Midsommar!



Ciao / A

Inga kommentarer: