torsdag 31 maj 2012

grind with it..

Bra jävla kväll igår, jobbade 7-14.. hem och träna, skulle tatuerat mig.. men det sket sig, så blir imorgon istället.. sen åkte jag,malin och daniel hem till mig.. åt och drack.. sen lite senare kom kalle förbi, vi spelade lite kort och lyssnade på musik.. riktigt trevligt.. sen runt 10 tiden åkte vi ner på stan, kalle skjutsa oss.. vi drog till Berno's drack lite där.. sen kom maria förbi och det tog då inte lång tid innan hon blev kalas.. haha.. sen drog till till Terassen, och där blev det lite dimmigt för mig.. resterande kväll/natt är en annan historia..

Hur var eran dag??

Idag har jag gjort lite smått och gott, tränat bla.. ovanligt.. jobbat 16-22 och nu är jag hemma igen.. Men nu ska jag sova, imorgon är jag ledig.. men ska fixa fransar,naglar och tatto.. det svider i plånboken lite.. men det är det värt!!!!

Puss och puss






Inga kommentarer: