onsdag 23 maj 2012

great night..

Vilket bra avslut på kvällen...

Jag cyklade ner till Lina och Jessica, mötte upp dom på Terassen, tog ett glas VATTEN (ville vare nyttig)
host,host... Satt och snackade lite skit och bara njöt av värmen, sen kom min kompis Lina förbi, men hon gick igen rätt så snabbt, vart någe fel med hennes bil, så hon va tvungen att åka hem ch fixa det..

Vi drog vidare mötte upp Linas killkompis Patric, köpte glass och satte oss vid ån och åt.. sen nån halvtimme senare så cyklade jag hem.. men det har vart en kanondag verkligen..

Kollar på tv nu, segar och degar.. (ovanligt) Har massa bilder att lägga upp från idag, check it out!!!
Nu ska jag fixa mig inför sängen, och kolla nån film där.. rätt seg nu..

Imorgon bitti ska jag fixa läppar och annat.. kan ta före och efter bilder om ni vill?!?!
Ha det så bra, så hörs vi imorgon.. puss och kram












Inga kommentarer: