måndag 21 maj 2012

förbjudet..

Hejhallå!

Allt bra med er? Med mig är det bara bra, kom precis ut ur duschen efter ett löppass ute med cardio och yoga efter..

Idag jobba jag 7-16.. Det borde vara förbjudet att jobba i sånt här väder, 25 grader och jobba, nej uscha...
Väl hemma efter jobbet så däcka jag i soffan i nån timme, va helt slut.. sen gjorde jag lite mat, sen stack jag ut och träna och nu ligger jag i soffan och segar..

Många har frågat mig om hur man får bort celluliter?!?!

Det bästa sättet är att skrubba kroppen, både i duschen och utanför, (torrskurbba), alltså inte med skrubbhandskar då lär du riva upp dig, men med en handduk eller liknande... det sätter igång blodcirkulationen. Gör detta morgon och kväll så märker du skillnad snabbt.

Ja, det va litet knep ifrån mig, lycka till!

Nu ska jag ta te och nån macka tror jag, sedan kolla nån film, det vankas jobb imorgon igen..

Puss och puss



Inga kommentarer: