fredag 25 maj 2012

flyger på rosa moln..

Igår orkade jag inte blogga när jag kom hem efter arbetet, gjorde mig iordning för sängdags och sen somna jag på direkten.. sen upp igen idag 6 som vanligt.. äta frukost, bege sig mot jobbet.. sen har jag jobbat NON STOP sedan 07.00 - 22.00... precis duschat och lagt mig i sängen.. nu mår man.. Ska kollalite film, sen kommer jag nog somna efter 5 min.. haha.. Karln är inte hemma, ingen aning vart han håller hus, men jaja.. han dyker väl upp?!?!

Dagen/kvällen har annars vart bra.. varmt som bara den, men va tusan.. man ska inte klaga.. och det är precis det alla gjort, och ja, vad händer, jo det börjar ju spöregna.. I knew it!!!! Om man börjar klaga, ja då kommer regnet...

Vad har ni gjort annars idag? Jusste, det är ju LÖNING.... WHOOOPA!!!!
Många som är ute ikväll? Eller kör ni en hemmakväll  kanske?

Nej, nu blir det film för min del, slänger in en oerhört vacker bild på mig från några dagar sedan.... Ciao


Inga kommentarer: