tisdag 3 april 2012

twisted or what?!?!

Hej alla! Hoppas dagen har vart bra, det har min.. jobbade 7-12.30 sen var jag på föreläsning.. men då kom jag på det. jag vill ju bli barnmorska, och varför då börja plugga till uska först, sen ssk sen vidareutb mig till barnmorska.?!?!?!  Då fickjag en tankeställare, ja jag börjar ju självklart plugga till ssk sen vidareutb mig till barnmorska, 1/2 år bortkastad till om jag skulle börja pluggat till uska ju, smart drag jag gjorde där. 

Iallafall, efter föreläsningen åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag och killen och köpte fiskar, droppa av han hemma, sen åkte jag ut till mami och papi och åt middag, så mysigt;D hem igen, skulle gått på fotboll ikväll med några kompisar, men beslöt mig för att stanna hemma och kolla, bra val, var rätt seg.. så vart en mysig hemmakväll:D Nu har jag precis lagt mig och ska sussa snart. Ska bara göra lite småprov först, besatt av dom, så kul ju ;D

Men vi hörs imorgon, natti natt på er.

Ciao / A 

Inga kommentarer: