lördag 7 april 2012

tröstshoppa ...

Nu har jag sovit en stund, sen åt vi mat, det bjöds på kokt potatis, fläskfileröra, sallad, och massa annat gott. Det va så otroligt gott, mamma hon kan laga middag hon.

Nu ligger jag igen och tar igen mig efter maten, jag råkade tröstshoppa lite, haha.. men jag bara älskar lita skor, så otroligt bekväma. Ska fika lite senare, godis,glass,kaffe,te mackor, jordgubbar m grädde, oj vi har massa gott.. haha bortskämd man blir av mamma och pappa, man känner sig som en liten flicka igen.

Det känns lite bättre med UVin, men det är nog all smärtstillande jag tar med. Imorse var det strålande sol, sen åkte ju vi och handlade, då blev det typ snöoväder, och nu ser det ut såhär ;D



Här är dagens shopping ;) Slänger in dagens outfit med, hörs sen igen. Puss och kram

Ciao / A






Inga kommentarer: