tisdag 20 mars 2012

tips och lyckan i LA

Hey alla! Vad gör ni? Jag nätshoppar lite, blev inget igår, *stolt* och kollar lyckan i LA, dom är bara för roliga tjejerna. Kollade Top model sverige innan, tråkigt att nina åkte ut, but it´s a competition bitches!!!! 

Jag va ju ut i fredags och här är kvällens make-up och en vimmelbild på moi och Malin ;) 




Jag gillar denna dagcremé från YR, den gör verkligen det den lovar, och luktar gudomligt, finns att köpa här http://www.yves-rocher.se/control/hudvard/ateruppbyggande/valgorande-dagcreme-mot-rynkor/?cmSrc=Category.


" Näringsreserverna tenderar att minska med åldern och blir så småningom otillräckliga. Huden blir mindre mjuk och fina linjer börjar synas. Den behöver näring för att motverka ålderstecken.

Huden bör tillföras intensiv näring varje dag. Ger effektiv nybildning av huden vid daglig tillförsel av återuppbyggande ämnen. Välgörande dagcrème mot rynkor med 30 värdefulla oljor ger huden intensiv näringstillförsel, långtidsverkande komfort, linjer och rynkor blir mindre påtagliga.

Extra plus : Sammetslen konsistens. Absorberas snabbt och gör huden slät och mjuk." 

Tips " För att förebygga rynkor och linjer i kommande ålder, använd gärna en anti-rynk cremé i tidig ålder"  

Näringsreserverna tenderar att minska med åldern och blir så småningom otillräckliga. Huden blir mindre mjuk och fina linjer
Scroll up
Scroll  (TIPS) "För att förebygga rynkor och linjer i kommande ålder så använd en anti-rynk cremé i tidigt ålder" Litet tips från mig..


 Nu ska jag fortsätta kika LA bitches. *PUSS*

Ciao / A 





Inga kommentarer: