torsdag 22 mars 2012

in på 7eveneleven..

Hejhopp! Jobbet gick super, fick finbesök av kära lisa med, (som inte hade nått och göra) Efter jobbet svängde jag förbi 7even och köpte lite smått och gott, och när jag ska gå ut därifrån, då glömde jag mitt bankkort och jag stoppa ju i hörlurarna med högsta volym i och går och nynnar för mig själv ut mot bilen, ut kommer kassörskan springade med kortet och en bil tutar (det va en kompis) och tror ni inte jag går på en bil som står och tankar då, hahahaha. så klantig, men fick mitt kort och träffa Calle på köpet, han typ kissa på sig av garv när han såg mig gå in i bilen. Det lär ju vart en syn de. Nu är jag hemma och nerbäddad i sängen, jobb imorgon igen 7-16 sen ska jag sätta in sista biten av camillas hår, sen blir det utgång med vänner, taggar redan nu! Och tro det eller ej, är ledig (halleluja) på lördag. Då blir det storstädning och fix här hemma, sen får vi se vad dagen mer har att bjuda på. Nu ska jag iallafall sova. Gaaaah, och imorgon kommer mina spikes, kan inte sluta skriva om dom, så glad!
Nej hejhopp, natti natt på er mina fina läsare!

Ciao / A

Inga kommentarer: