fredag 9 mars 2012

helt slut i kropp och knopp..

Gokväll alla! Hur har eran dag/kväll varit? Min har vart alla tiders, vi hade det så trevligt ikväll, åt gott och drack,

Vi åkte aldrig ner på stan, för alla var så trötta, dom åkte runt halv 10, då fixade jag det sista, satte igång en diskmaskin, tvätt och är precis nyutkommen ifrån duschen och har precis lagt mig, helt slut. Ja, det har vart en kanondag, med mycket trevligt sällskap och gott som sagt, men nu tar jag halvhelg, då jag jobbar hela helgen, men får sova ut imorgon då jag börjar 16.Jusste, jag hittade lite smått och gott iförrgår när ja var på stan, en primer för läppar och bryn, s"stay in place" och en läppenna, allt från MUSoch jag skulle ju uppdatera er om hårinpackningen jag köpte ifrån eleven - maccadamian oil, mitt betyg blir 3/5 då den inte riktigt biter på min hårkvalite, tyvärr.. men den luktar gudomligt. Jag kör på redken shampoo och den är kalas, den ger verkligen mitt torra fnasiga hår fukt och näring, sedan en leave- in från redken med, kanoners. Min värmeskyddande spray ifrån gama är slut, och var in på åhléns och hittade Smoothing creame från Björn axen, så jag fick med mig den hem och den är ju dunder, den uppfyller allt som står om den. Ny favorit maby?  Jag växlar mellan maraccanoil olja och denna nu. bra kombo!

Nej, nu ska jag sova, här kommer en bildbomb från mig till er. Natti natt alla.

Ciao / A












Inga kommentarer: