söndag 11 mars 2012

alt bara rulla på..

Hej alla! Ja, i lördags så blev det inge mer bloggande, för jag åkte ut till mina föräldrar.. dom va på landet.. fy tusan vad skönt det va att komma ut dit, jag älskar mitt landställe.. det var god lunch, en liten promenix och lite foto som jag tog ute i naturen.. sedan åkte jag in igenr unt halv 3 tiden mot jobbet, började ju 16, jobbet gick bra mycket och göra, men det gick.. kom hem, fixa mig inför sängläge.. somna rätt snabbt.. vakna runt 8 imorse, kunde inte sova.. åte frukost, gick till malin å hjälpte henne flytta,  åkte till jobbet, och är knappa precis hemkommen, ska duscha snart sedan blir det SÄNGEN!!!! Jobb imorgon 16-22 troligtvis..

Ja ta mig tusan att jag ska kunna sova ut imorgon då, klättrar på väggarna.. Ska iallafall förbi mami och fixa lite.. och gränby en snabbis. Nu blir det duschen för fulla muggar.. Lägger in lite bilder imorgon, är för lat för tillfället att göra det =/ Natti natt...

Ciao / A

Inga kommentarer: