torsdag 16 februari 2012

sugen på något sött?!

Åh, det vart en lång dag på jobbet.. kom inte hem förns 5, jobba över.. men så kan kan det bli ibland..
När jag väl kom hem frös ja så in i bomben, så av med kläderna och direkt in i dushen, en ansiktsmask att det också, stod där inne i 40 min och bara värmde mig, det va då höjdpunkten idag, skämt å sido.. efter en skön dusch smorjde jag hela kroppen och ansiktet.

Jag älskar den ansiktsmasken jag har, den är kanon... sen har jag ett flytande serum som jag alltid har i väskan, båda från akademikliniken. Slänger in lite info och bilder om dom..Rysligt bra produkter detta, can´t live without =)

Extra Care Lotion är idealisk för den känsliga huden. Den har en lätt konsistens och innehåller essentiella fettsyror som fungerar både fuktighetsgivande och fuktighetsbevarande. Extra Care Lotion balanserar och lugnar huden med lipider från alger (Antileukine 6) som reducerar den inflammatoriska processen i huden.



Pure Active Serum är en förlängning av Akademiklinikens hudvårdsbehandlingar, avsedd för hemmabruk. En mycket effektiv kombination av alpha- och betahydroxidsyror hjälper huden att bli mer kompakt, ökar dess flexibilitet och ger en jämnare hudyta. Döda hudceller avlägsnas och huden återfår en fantastisk lyster. Pure Active Serum innehåller glykolsyra som enligt studier har en positiv effekt på ojämn pigmentering.



Pro-Lipid Delivery Mask innehåller en blandning av vitaminer och botaniska extrakt som mjukgör, lugnar och återuppbygger en torr och livlös hud. Hyaluronsyra gör huden len och ger lyster. De små blå kornen innehåller jojobaolja som reducerar fina linjer. De löses upp då krämen masseras in i huden med ljummet vatten.




Derm Relief Drop Solution är framtagen med noga utvalda ingredienser som reducerar bakterier, minskar rodnad och skyddar mot uppkomsten av orenheter och tilltäpptheter. Den lätta gelén avlägsnar döda hudceller och lugnar irriterad hud.





Produkterna är dyra, men helt klart värda priserna, och dom är så j*vla dryga med, stort plus.. räcker sjukt länge =)

Produkterna går att beställa här www.akshop.se närmaste apotek hjärtat, (utvalda butiker) eller på kliniken som ligger i Stockholm.

Ja, det va lite tips från mig, nu ska jag äta parisare, sen mysa mer mig i soffan med filt och myskläder med ett glas rött, det är jag värd efter denna dag!! 


Ciao / A

Inga kommentarer: