lördag 18 februari 2012

jobb 1 kalas och översakningsfest

Hej hallå! Nu är jag helt färdig, dagen började med jobb 7-14 sedan bar det iväg på kalas, sen hem och fixa sig inför nästa partajj, översakningsfest för sandra som sticker till USA på måndag, och nu är jag hemma.

Det har vart full rulle hela dagen, men oj vad kul jag har haft. Nu segar jag i sängen och kollar på tv, snart ska jag sova, upp tidigt imorgon igen och jobba.

Fy vad hemskt det va att köra dit och hem, vilket väder, tror jag låg ca 50-60 på motorvägen, man såg inte ett sk*t och det stängkte modd när bilarna åkte förbi på andra sidan, massa olycker efter vägen, allt va bara kaous.När jag åkte hem igen tod jag gamla vägen in till uppsala, det va ju lika illa där, väglaget, nån bil i diket men det va iaf inte mortorväg, och det va upplyst för det mesta med. Kom iallafall hem med säkert behåll, bilen med. Nej, nu är jag tråkig kära vänner, för nu ska jag försöka sova, lägger upp en bild på hår och make från ikväll, outfiten får ni se imorgon, + lite bättre hår och make bilder!

Natti natt =)

Ciao / A

Inga kommentarer: